Vše o nákupu

Jak nakupovat

 

Výběr zboží

 

Vyhledávání:

Nejjednodušší způsob, jak najít přesně to, co hledáte. Vepište název nebo jeho část a vyhledávač sám nabídne zboží, o které máte zájem.

 

Kategorie:

Položka "Obchod" v hlavní nabídce webu Vám nabízí jednotlivé kategorie prádla SASSYBAX. Po kliknutí na kategorii se dostanete na výpis zboží v dané kategorii.

 

Detail zboží:

Po kliknutí na "Detail zboží" nebo na obrázek se dostanete na detailní informace o ceně, velikostech a barvách. Najetím myší na obrázek zboží aktivujete funkci lupy, která Vám zobrazí ve zvláštním okně detaily zboží. Pohybem lupy po obrázku si můžete prohlížet postupně detaily všech částí výrobku. Přesunem lupy na náhled aktivujete obrázek zboží v jiném barevném provedení nebo s dalšími informacemi o výrobku.

 

Nechybí ani popis produktu, který podává podrobné informace o charakteru a designu prádla či vlastnostech daného produktu.

 

Jistě také uvítáte recenze našich zákazníků, kteří již produkt zakoupili

 

 

Vyplnění fakturačních údajů

 

Po vložení zboží do košíku nebo kliknutím na ikonu košíku v záhlaví webu se zobrazí okno Košík. Své fakturační údaje vyplníte do formuláře po kliknutí na tlačítko "Přidat / Upravit fakturační údaje". Pokud tak neučiníte, zobrazí se Vám formulář po kliknutí na tlačítko Koupit teď, během nákupního procesu.

 

Pokud je Vaše doručovací adresa odlišná od fakturační, vložíte ji pomocí tlačítka "Přidat / Upravit adresu".

 

 

Potvrzení objednávky

 

Vložení zboží do košíku (krok 1):

Po vložení zboží do košíku můžete změnit nakupované množství.

Kliknutím na ikonu přepočítáte množství košíku.

Kliknutím na ikonu odeberete položku z nákupního košíku.

Kliknutím na tlačítko "Koupit teď" přejdete do dalšího kroku nákupního procesu:

 

Výběr způsobu dopravy (krok 2):

V druhém kroku nákupního procesu vyberte způsob dopravy.

Kliknutím na tlačítko "Nákup" přejdete do dalšího kroku nákupního procesu:

 

Výběr způsobu platby (krok 3):

V třetím kroku nákupního procesu vyberte způsob platby.

Kliknutím na tlačítko "Nákup" přejdete do dalšího kroku nákupního procesu:

 

Potvrzení obědnávky (krok 4):

Ve čtvrtém kroku nákupního procesu potvrďte objednávku.

Pokud jste tak již neučinili, budete vyzváni k přečtení a potvrzení obchodních podmínek.

Kliknutím na tlačítko "Potvrdit objednávku" odešlete objednávku ke zpracování. Obědnávka bude zaslána na Váš e-mail.

Potvrzení objednávky dodavatelem bude rovněž zasláno e-mailem.

Po odeslání objednávky dodavatelem obdržíte rovněž informační e-mail s přiloženým PDF souborem faktury.

 

 

Stavy objednávky

 

  • Potvrzená - stav objednávky po potvrzení e-shopem
  • Odeslaná - stav objednávky po odeslání e-shopem
  • Stornovaná - stav objednávky po zrušení e-shopem
  • Vrácená - stav objednávky po zrušení a vrácení zákazníkem

 

 

Prohlížení objednávek

 

Prohlížení konkrétní objednávky

Kliknutím na odkaz v e-mailu "zobrazit objednávku on-line" zobrazíte okno s kompletním zněním objednávky.Na záložce Historie objednávky zobrazíte všechny stavy, kterými objednávka prošla včetně případného komentáře.  

Prohlížení všech objednávek

Na seznam všech svých objednávek se dostanete kliknutím na odkaz "Seznam objednávek" v okně zobrazení objednávky.  

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

 

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí při nákupu v internetovém obchodě www.sassylady.cz, provozovaném obchodní společností Sassylady se sídlem Švédská 1010/15, 150 00 Praha, IČ: 74137387.
Obchodní podmínky jsou součástí uzavřené kupní smlouvy a upravují vztahy mezi Sassylady, jakožto prodávajícím, na jedné straně a kupujícím na straně druhé. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, vše v platném znění.

 

 

Vymezení pojmů

  • Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
  • Prodávajícím je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  • Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem, a kupující, který spotřebitelem není.
  • Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání
  • Kupující, který není spotřebitelem (dále jen “kupující nikoli spotřebitel“), je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti  nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.

 

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.sassylady.cz jsou závazné. Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s těmito obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem.
  2. K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář (veškeré formulářem předepsané údaje a náležitosti) a objednávku odešle.
  3. Návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
  4. Přílohou potvrzení objednávky je platné znění obchodních podmínek a reklamačního řádu prodávajícího. Pokud by obdržené obchodní podmínky či reklamační řád neodpovídaly obchodním podmínkám či reklamačnímu řádu uveřejněným na webu, pak má kupující právo neprodleně o této skutečnosti informovat SOS – Sdružení obrany spotřebitelů, o.s. na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. . Kupující by si měl po dobu platnosti záruky potvrzující email uschovat (nemazat), neboť může sloužit jako důkaz v případě rozporů ohledně obsahu obchodních podmínek a reklamačního řádu.
  5. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
  6. Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek. Kupující má vždy možnost před vlastním odesláním objednávky tuto zkontrolovat a případně ji opravit Před potvrzením objednávky je kupující vždy informován o celkové a konečné částce k úhradě.
  7. Storno objednávky lze provést prostřednictvím emailu či telefonicky před expedicí objednaného zboží, postačí uvést číslo objednávky a kontaktní údaj na Vás.
  8. Veškeré ceny včetně akčních cen platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Slevy zboží v akci, akční nabídky a případné osobní slevy nelze kombinovat a sčítat.
  9. Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce.

 

 

Cena zboží

Ceny jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH.
Kupující má možnost se před provedením objednávky informovat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

 

Zobrazení zboží

Obrázky u zboží mohou mít pouze informativní charakter z důvodu nově vypracovaného vzoru nebo barvy produktu.

 

 

Způsoby platby, náklady na doručení

  • bankovním převodem - bez poplatku za transakci
    Při platbě bankovním převodem vyčkejte na potvrzovací email, ve kterém naleznete informace k platbě. Fyzické dodání objednávky lze uskutečnit až po připsání finančních prostředků na výše uvedený účet. Při platbě bankovním převodem uvádějte jako variabilní symbol číslo objednávky.
  • na dobírku (hotově při převzetí zboží) - poplatek za transakci 50 Kč bez DPH
    Zboží zaplatíte až při jeho dodání přímo doručiteli (Česká pošta, DPD).

 

 

Způsob doručení 

Doručení zajišťuje Česká pošta nebo kurýrní společnost DPD. Zboží je doručováno na zákazníkem uvedenou adresu, o odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu a sms. Doručování je zajišťováno v pracovních dnech v průběhu běžné pracovní doby.

Česká Pošta - dopravné  100 Kč bez DPH

V pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné ZDE nebo na lince pro zákaznický servis +420 800 177 889

kurýr DPD - dopravné  100 Kč bez DPH

V pracovních dnech doručuje do 24 hodin od expedice. Vyhledání zásilky je možné ZDE (po zadání čísla zásilky), nebo na lince pro zákaznický servis  +420 841 700 700 denně PO-PÁ od 7:00 do 18:00 hod.

Kurýrní přeprava zajišťující komfortní doručení následující pracovní den od podání zboží.

Včasné informace o čase doručení s možností změny instrukcí pro doručení - více na www.dpdbalik.cz

 

Jaký je rozdíl mezi doručením Českou poštou a DPD?

Pokud vyberete způsob doručení Českou poštou bude balíček doručovat poštovní doručovatel na vaší domácí adrese v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin od odeslání z našeho skladu. Pokud vás nezastihne doma, nechá vám ve schránce oznámení o uložení zásilky. Balíček si budete moci vyzvednout v otvíracích hodinách na vaší poště do sedmi dnů od neúspěšného doručení.

Jestliže zvolíte doručení přes DPD obdržíte zásilku taktéž v pracovních dnech zpravidla do 24 hodin od expedice. Na vaši dodací adresu přijede dodávka DPD a řidič vám balíček předá. Individuální volby Vašeho doručení, změna adresy, změna data nebo uložení Vaší zásilky, lze provést na www.chcisvujbalik.cz pro doručování společností DPD.

  • Objednané zboží je zasíláno obchodním balíkem České pošty.
  • Objednané zboží je expedováno do 1 pracovního dne od přijetí objednávky, pokud je skladem. Vždy informujeme zákazníka o odeslání zboží na jeho mailovou adresu. Pokud objednané zboží není skladem, kontaktujeme zákazníka telefonicky a navrhneme další postup např. jiné plnění, prodloužení dodací lhůty nebo odstoupení od smlouvy.
  • Rozvážka probíhá v pracovních dnech, nejdříve následující den po odeslání zásilky. V případě nepřítomnosti má být adresátovi balíku zanecháno „Oznámení o uložení zásilky“, kterou je možno následně vyzvednou do 7 dnů na přepážkách České pošty. Upozornění! z mnohých zkušeností je zřejmé, že poštovní doručovatel ne vždy toto oznámení vyplní a zanechá v místě Vašeho bydliště.
  • Daňový doklad – faktura je zaslána zákazníkovi na kontaktní emailovou adresu, kterou zadal při odesílání objednávky.

 

 

Dodací podmínky

Termín dodání

Zboží, které je SKLADEM, objednané v pracovních dnech do 15:00, Vám doručíme zpravidla do druhého pracovního dne kamkoli po ČR. Zboží skladem je vždy označeno na produktové kartě a v den objednání již odchází k zákazníkovi. Víkendové objednávky, či objednávky realizované o svátcích jsou zpracovávány vždy první pracovní den, který po nich následuje.
Informace o skladovosti u nabízeného zboží se může lišit v závislosti na postupném vyprodávání a má čistě informativní charakter. V případě, kdy zákazník objedná zboží uvedené jako skladem a prodejce jej nebude fyzicky mít skladem k dispozici, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení.

Převzetí zboží

Kupující, který není spotřebitel, má povinnost objednané zboží přijmout a překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození je třeba sepsat zápis s doručovatelem. Pokud zjistí zákazník poškození či jiné nesrovnalosti až po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat provozovatele prodejny.
Je-li kupujícím spotřebitel, doporučujeme také výše uvedený postup dodržet, předejde tím případným komplikacím. Pokud ovšem kupující spotřebitel uvedený postup nedodrží, není nijak dotčeno jeho právo uplatnit reklamaci dané reklamačním řádem.

 

 

Reklamace a záruka zboží

Na veškeré zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním výrobků. Záruční podmínky, rozpor s kupní smlouvou a proces reklamace, uplatnění práv z odpovědnosti za vady, upravuje v podrobnostech reklamační řád.

 

 

Zrušení objednávky, odstoupení od smlouvy

Pokud se zákazník rozhodne objednávku z jakéhokoliv důvodu zrušit, je třeba, aby ihned informoval provozovatele obchodu (písemně, emailem nebo telefonicky) dříve, než bude zboží vyexpedováno. Objednávka je v takovém případě provozovatelem bezplatně stornována.
Kupující spotřebitel má podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo vrátit zboží do 14 dnů od jeho převzetí - má tedy právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy a to bez udání důvodů a bez jakékoliv sankce.  K zásilce musí být přiloženy veškeré dokumenty, a to včetně kopie faktury, nebo musí být vznik smlouvy jinak hodnověrně prokázán. Zákazník odešle vrácené zboží na své náklady na adresu provozovatele. Prodávající vrátí kupujícímu zaplacené finanční částky, na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody, a to nejpozději do 30 dnů od okamžiku odstoupení. Prodejce má nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.

Odstoupení od smlouvy zašlete na adresu:

 

Sassylady, s.r.o
Švédská 1010/15
150 00 Praha 5 - Smíchov

 

Na stejnou adresu je třeba vrátit i zboží.

Dodavatel má právo odmítnout vyřízení objednávky v případě, že množství zboží neodpovídá obvyklému množství zboží určenému pro osobní spotřebu. V případě sporu o to, kolik je obvyklé množství pro běžnou osobní spotřebu, je vždy rozhodující stanovisko dodavatele. Nákupy ke komerčním účelům na maloobchodních stránkách www.sassylady.cz jsou výslovně zakázány.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku podle § 575 Občanského Zákoníku. V případě, že tato situace nastane, bude prodávající neprodleně kontaktovat kupujícího telefonicky, nebo e-mailem za účelem dohody o dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod). 

 

 

Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z naší databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli prodejny.

 

Provozovatel si vyhrazuje právo na případnou změnu či doplnění obchodních podmínek.

 

 

Závěrečné ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím, který je bez výhrad přijímá.
V případě změny obchodních podmínek lze získat původní obchodní podmínky platné v době uzavření kupní smlouvy na žádost zaslanou na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Tyto obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnost 10. 3. 2013. Změny obchodních podmínek a reklamačního řádu jsou vyhrazeny.

 

Reklamační řád

Reklamační řád

 

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující spotřebitel právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího spotřebitele buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující spotřebitel požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

To neplatí, pokud kupující spotřebitel před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Rozporem s kupní smlouvou se zejména rozumí, že prodávaná věc nemá jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že neodpovídá požadavkům právních předpisů, není v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a neodpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

 

 

Záruční doba

Na veškeré zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným, nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem, a tato se případně dále prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. Dojde-li k výměně zboží počíná běžet nová záruka v délce 24 měsíců. 

 

 

Reklamace a její uplatnění

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky tato práva: 

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží , není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy,
  • jde-li o vady neodstranitelné, které nebrání řádnému užívání věci a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oznámit oprávněnou reklamaci jednou z následujících možností:

  • na e-mailovou adresu provozovatele Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ,
  • poštou na adresu provozovatele,
  • telefonicky na tel. č.: +420 607 817 630
  • osobním doručením na adresu provozovatele,

a následně zaslat nebo doručit reklamované zboží v případě možnosti v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, s popisem závady a kopií prodejního dokladu na adresu provozovatele:

 

Sassylady, s.r.o
Švédská 1010/15
150 00 Praha 5 - Smíchov

 

Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dní ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Při nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

O vyřízení reklamace musí prodávající kupujícího informovat - do té doby se má za to, že reklamace vyřízena nebyla.

Reklamační protokol je zaslán zákazníkovi emailem nebo poštou do 3 dnů od přijetí reklamace (reklamovaného zboží). O průběhu reklamace se může zákazník informovat na telefonní lince +420 607 817 630

V případě oprávněné reklamace má spotřebitel právo na náhradu nákladů spojených s reklamací. V případě neoprávněné reklamace je prodávající povinen vydat písemné odůvodnění tohoto zamítnutí a zároveň spotřebitel nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně.

 

Newsletter

Nechte si zasílat pravidelné novinky z našeho katalogu
Facebook